Veleposlaništvo RS v Budimpešti /Novice /
04.05.2020  

Obvestilo o postopnem vzpostavljanju konzularnega poslovanja Veleposlaništva Republike Slovenije v Budimpešti

Obveščamo, da Veleposlaništvo Republike Slovenije v Budimpešti s 4. majem 2020 postopno začenja z vzpostavljanjem konzularnega poslovanja na način:

Sprejem vlog za izdajo osebnih dokumentov (osebna izkaznica, potni list), katerih veljavnost je že potekla ali poteče v prihodnjih 3 mesecih: sprejem vlog je možen izključno po predhodni najavi in ureditvi termina.

Overjanje dokumentov: overjanje javnih listin je možno izključno po pošti in po predhodnem dogovoru ter posredovanju skeniranih listin po elektronski pošti. Vračanje overjenih listin se izvaja po pošti na stroške stranke. Overjanje podpisov na zasebnih listinah se izvaja le v nujnih primerih in po predhodno dogovorjenem terminu.

Glede postopkov s tujimi državljani obveščamo, da Veleposlaništvo opravlja zgolj vročanje že izdanih dovoljenj za prebivanje. Veleposlaništvo v tem postopku zaenkrat še ne sprejema novih vlog za dovoljenje za prebivanje in ne zajema prstnih odtisov.

Plačevanje konzularne takse se v tem času izvaja izključno z bančnim nakazilom.